Partner of

DE

Twój e-mail:
ZAPISZ
ZAPISZ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do nas

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć interesującej Cię pracy, zapraszamy do skontaktowania się z nami! Jako doświadczeni specjaliści od rekrutacji, pomożemy Ci odnaleźć nowe możliwości zatrudnienia. Dołącz do naszej bazy kandydatów, a my znajdziemy dla Ciebie wymarzoną posadę! Bądźmy w kontakcie

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Co otrzymasz w zamian:

  • Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o prace
  • Bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy stacjonarnej,
  • Możliwość ciągłego rozwoju osobistego
  • Prace w międzynarodowym środowisku

Twoje wymagania:

  • Ukończone studia wyższe, najlepiej techniczne lub przyrodnicze (np. inżynieria medyczna, farmaceutyczna, optometria) lub porównywalne doświadczenie zawodowe w połączeniu z odpowiednim wykształceniem
  • Doświadczenie zawodowe w opracowywaniu i wdrażaniu działań w zakresie zarządzania jakością i doskonalenia jakości, szczególnie w obszarze nadzoru (vigilance) lub Post-Market Surveillance, najlepiej w branży wyrobów medycznych
  • Znajomość języka Angielskiego – min. poziom B2
  • Znajomość języka Niemieckiego bądź innego języka obcego będzie atutem
  • Dobra znajomość norm i przepisów dotyczących wyrobów medycznych, w szczególności systemów zarządzania jakością (np. ISO 13485:2016), jak również regulacji MDR 2017/745, 21 CFR 820, 803 i 806
  • Doświadczenie w analizie wymagań regulacyjnych oraz w pracy z bazami danych
  • Podstawowa wiedza z zakresu statystyki i analizy danych będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane umiejętności tworzenia dashboardów w Power BI
  • Gotowość do podjęcia pracy w Jena w Niemczech
  • Prawo jazdy kat. B

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie reklamacji, ocena ich krytyczności oraz zapewnienie przestrzegania terminów zgłoszeń zgodnie z lokalnymi i globalnymi regulacjami (np. EU MDR, FDA 21 CFR)
  • Inicjowanie analiz przyczyn źródłowych i współpraca z działami specjalistycznymi w celu wdrażania działań naprawczych i doskonalenia jakości produktów
  • Realizacja działań naprawczych dotyczących bezpieczeństwa produktów już znajdujących się na rynku zgodnie z obowiązującymi procesami
  • Terminowe zgłaszanie działań w zakresie nadzoru (vigilance) i kontakt z międzynarodowymi organami regulacyjnymi
  • Prowadzenie analiz statystycznych i przygotowywanie raportów trendów dla organów zdrowia publicznego oraz na potrzeby wewnętrzne
  • Planowanie i koordynacja (między działowych) projektów cząstkowych
  • Udział w utrzymaniu systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 13485:2016 oraz w opracowywaniu, standaryzacji i doskonaleniu procesów związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem i zarządzaniem reklamacjami
  • Współpraca z innymi działami firmy i udział w zintegrowanych procesach, np. w ramach Post-Market Surveillance

Aplikuj

Inne oferty pracy

Adres:

Bóżnicza 15, lok. 6

61-751, Poznań         

+48 61 448 64 33

biuro@tdk-eng.pl

pn-pt 09:00 - 16:00

Wszystkie prawa zastrzeżone © TDK. Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

19 maja 2025

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Specjalista ds. Reklamacji