Partner of

DE

Twój e-mail:
ZAPISZ
ZAPISZ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do nas

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć interesującej Cię pracy, zapraszamy do skontaktowania się z nami! Jako doświadczeni specjaliści od rekrutacji, pomożemy Ci odnaleźć nowe możliwości zatrudnienia. Dołącz do naszej bazy kandydatów, a my znajdziemy dla Ciebie wymarzoną posadę! Bądźmy w kontakcie

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Co otrzymasz w zamian:

  • Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o prace
  • Bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy stacjonarnej,
  • Możliwość ciągłego rozwoju osobistego
  • Prace w międzynarodowym środowisku

Twoje wymagania:

  • Wyksztaucenie wyższe  (kierunkowe)
  • Min. 1-2 lata doświadczenia w operacyjnym wsparciu pracowników w środowisku HR
  • Doświadczenie w pracy z systemami IT HR, takimi jak Workday, Service Now, SAP mile widziane
  • Bardzo dobre umiejętności rozwiązywania problemów, mentalność doradcza i orientacja na klienta
  • Znajomość języka Angielskiego – min. poziom B2
  • Znajomość języka Niemieckiego – min. poziom B2
  • Komunikatywność
  • Gotowość do podjęcia pracy w Zuffenhausen w Niemczech
  • Prawo jazdy kat. B

Twoje zadania:

  • udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR kierownikom i pracownikom w naszym zespole specjalistów ds. czasu pracy i nieobecności
  • zajmowanie się codziennymi operacjami w ramach zarządzania sprawami (np. przetwarzanie zmian godzin pracy i zmian, tworzenie dokumentów, wyjaśnianie zapytań), osobiście podczas wizyt i telefonicznie za pośrednictwem infolinii
  • wdrażanie działań personalnych w systemach HR Workday i ServiceNow
  • Wspieranie zespołu w projektach z naszymi partnerami
  • przetwarzanie bardziej szczegółowych zapytań w ścisłej współpracy z ekspertami HR
  • wspieranie sprawnego przebiegu procesów HR poprzez kompleksową współpracę

Aplikuj

Inne oferty pracy

Adres:

Bóżnicza 15, lok. 6

61-751, Poznań         

+48 61 448 64 33

biuro@tdk-eng.pl

pn-pt 09:00 - 16:00

Wszystkie prawa zastrzeżone © TDK. Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

19 maja 2025

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Specjalista ds. HR