Partner of

DE

Twój e-mail:
ZAPISZ
ZAPISZ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Dołącz do nas

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć interesującej Cię pracy, zapraszamy do skontaktowania się z nami! Jako doświadczeni specjaliści od rekrutacji, pomożemy Ci odnaleźć nowe możliwości zatrudnienia. Dołącz do naszej bazy kandydatów, a my znajdziemy dla Ciebie wymarzoną posadę! Bądźmy w kontakcie

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025
 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Co otrzymasz w zamian:

  • Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o prace
  • Bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość pracy stacjonarnej,
  • Możliwość ciągłego rozwoju osobistego
  • Prace w międzynarodowym środowisku

Twoje wymagania:

  • Ukończone studia wyższe lub kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Podstawowa wiedza techniczna i bardzo dobre umiejętności informatyczne (Pakiet MS Office i SAP) 
  • Znajomość języka Niemieckiego - min. poziom B1
  • Znajomość języka Angielskiego – min. poziom B2/C1
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • Komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Gotowość do podjęcia pracy w Jena w Niemczech
  • Prawo jazdy kat. B

Twoje zadania:

  • Przygotowanie spotkań wewnetrznych oraz spotkań z gośćmi,
  • Przygotowanie podróży służbowych oraz rozliczenie delegacji
  • Ustalanie i koordynowanie terminów z partnerami biznesowymi
  • Planowanie, organizowanie i rozliczanie konferencji, podróży oraz wizyt gości w kraju i za granicą
  • Przygotowanie materiałów, m.in. do prezentacji i wystąpień oraz prowadzenie korespondencji
  • Monitorowanie i kontrola procesów biznesowych realizowanych przez kierownika
  • Kompletowanie dokumentówo związanych z procesami biznesowymi; pozyskiwanie informacji i udzielanie odpowiedzi m.in. urzędom, bankom, instytucjom
  • Współpraca przy typowych zadaniach administracyjnych w dziale, w kontakcie z wewnętrznymi i zewnętrznymi jednostkami
  •  Ustalanie zapotrzebowania oraz zamawianie materiałów biurowych
  • Prowadzenie dokumentacji obecności (czas pracy, urlopy, choroby, delegacje)
  • Sprawdzanie faktur i wprowadzanie ich do systemu SAP

Aplikuj

Inne oferty pracy

Adres:

Bóżnicza 15, lok. 6

61-751, Poznań         

+48 61 448 64 33

biuro@tdk-eng.pl

pn-pt 09:00 - 16:00

Wszystkie prawa zastrzeżone © TDK. Strona korzysta z plików cookies zgodnie z polityką prywatności.

19 maja 2025

 Jena, Niemcy |  Start 01.07.2025

Asystent ds. Zarządzania